Pembaca Setia ♥


Gomenasai Anime Smiley

Monday 16 May 2011

MASA UNTUK TACINKKKK~

haih~
mase untuk aku tacing kejap dwi pada membe or adex adex aku...
aku tersangad larh TACING , KECIK ATY , KUSUT , BENGANG , SERABUT...
aku bace blog dye , aku ingad dye paham aku...
aku ingad dye hargai aku...
aku ingad dye CERITA pasal aku..
rupe nye x kan ?
aku neh perasan je larh~
aleen aleen, nape larh kaw neh perasan sangad ?
hrm...
aku btol btol x sangke , dye lebeh pk an orang laen dri aku ?
aku ingad dye sedeh kalau aku tinggal kan dye  ,
rupenye dye lagi sedeh kalau ORANG tu yg tinggal kan dye...
smpai aku pown dye x hirau kan ?
xpe larh , aku taw , aku neh bkan membe terbaek dye..
hrm...
dye asek pk an dye nye BF ,  dye kate at aku ,

*'weh aleen , kaw x ksian ke kat ACH** ? asek x jd je na jmpe' 


ye , mmg aku ksian , tapi sape plak na ksian kan aku ? aku xpnah pown jmpe or date nan BF aku ?
dye leh jmpe dye nye BF tiap ari ~ dye slalu jumpe BF dye at skola..
n dye na salah an aku sebab bape kali x jd jumpe ?
padahal slalu dorang date ....
haih~ kenape asek aku je kene ?
dala dex....kalau ini yg kaw kate membe....aku ase care kaw silap tox berkawan...

No comments:

Post a Comment