Pembaca Setia ♥


Gomenasai Anime Smiley

Saturday 18 June 2011

Aku Sedih Larh KAWAN :'(

KAWAN KU ~
aku betol-2 tak sangke kaw maseh berperangai macam ni lagi :(
aku ingad kaw da berubah~
dan aku percaya kaw 100% ~!
tapi hari baru aku tau...depan aku jea kaw UBAH ~
belakang aku kaw mcm dulu jugak ~
SERIUS aku kecewa nan pangai kaw...
ini ke membe rapat aku dulu ?
Ya Allah ! aku terkejut gile bile aku bace bende tu tadi ~
air mate aku nak menitik , tp aku tahan~
ini ke yg aku dapat lepas ape yg aku da bagi n wat kat kaw ?
tak silap kan aku cakap ? kaw jangan selalu bercerita tentang tu , sebab nnti kaw akan buat jugak cmtu ~
tp betol , aku mmg tak caye kaw cite cmneh at 'membe' kaw yg laen..
aku betol-2 ingat kaw da berubah..aku betol-2 ingat kaw da tak ulang pangai lame kaw...
tp aku SILAP !
menanges aku mase tulis pasal neyh ~ (thanx blog , sanggup teman saye nanges)
mane kaw mase aku nanges ?
xpe larh KAWAN ~
aku ingat ape yg kaw wat..
aku ingat ape yg kite penah lalui sebelum neyh ~
aku akan ingat semua tu AMY RUHANA :'(



ye ! aku banyak salah nan kaw , tp blakang kaw , penah ke aku buruk kan kaw kat 'membe' laen ?
kaw yg MENGAJAR aku supaye jangan BERSUBAHAT ~!
tapi bile aku ikod ape yg kaw AJAR kan ~ , ape yg aku dapat ?
CACI MAKI KAW ?
skang bru aku taw kenape kaw BLOCK aku , kenape kaw taknak membe nan aku dah ~
tp SUMPAH KAWAN ! (jarang aku gune sumpah kalau tak penting)
kalau kaw call aku , n cite at aku pasal bende neyh , aku yakin gile bende neyh tak kan jadi ~
kaw baru dengar cite sebelah pihak , dan kaw teros percaye bulat-2...
kenape kaw percaye dye ? sedang kan membe rapat kaw bkan dye , tapi AKU ~
kaw lebeh rela dengar cakap musoh kaw dari dengar cakap MEMBER RAPAT kaw sendiri ?
sedeh aku dowh , tp takpe la kan ~
cume satu aku nak ingat kan kat kaw...
kaw bukan MEMBER RAPAT aku ag auu ?
so pasni takyah larh nak lepak cm biase~
sebab aku dah TAK BIASA~
okey AMY RUHANA ~
aku mintak maaf kalau entry neyh menyakit kan hati kaw~
kalau tak puas hati ape-2 , just comment jea ~
selamat tinggal BEKAS KAWAN ~!

No comments:

Post a Comment