Pembaca Setia ♥


Gomenasai Anime Smiley

Wednesday 27 April 2011

deqlang aku @ eva natasha.

neh kesah adek aku , adek yg bawah aku.
aku kenal dye x bape lame sangad , awal taon aku mule knal dye .
tp bru kenal , x semesti nye x leh rapat kan ?
aku da bukti an , walau pon bru jea kenal
kiterang suda rapat macam adex badex kandong !

yelha , kalo jnis aku ,
cam jnis x reti senyum nye org .
tapi sejak aku knal dye
aku ase aku da bnyak senyum !
hee~ , sbab dye spoting , kuad gelak , suke sangad senyum , x suke mara2 , tapi kalau sekali da mara , harimau pon lari...
tp dye x suke sangad cri pasal , kalau dye ase dye da de wat salah , cepad cepad dye minx maaf alek ,
xpernah nak melenting ape2 ke ,
aku suke sangad perangai dye ..
dye ramah .kalo lepak mesti membebel je mulod dye tu ! hee~ tp aku still syg dye taw !
dye rapat nan mama aku , mama aku syg sangad at dye. mama anggap dye cm anak mama sndri.
huhu~


dye slalu luah an pasaan dye at aku n amy..
ble dye menangis dpan aku..
aku tenang an dye..
aku xleh tgok adex2 aku nanges.
t aku pown ase nak nanges gark !


aku syg dye sangad2 .
xnak sesape amek dye dwi aku...!
n aku nk dye taw..
deqlang , akak xnak kaw sdeh2 ag okey ?
bia ape org nak ckap , kaw gdik ke , bohsia ke , kaw panggil dye jmpe aku. or kaw settle sndwi..kaw ad silat kann ?
haha..pape pown , akak n mama syg sangad sangad at kaw..
jgan tggal an kiterang taw dex ?
ad mase , akak bawak kaw g shopping k ?
xmo sdeh2 ag pasneh...
k deqlang.. iloveyousomuch sayangs ! :)

dye xde bf , so aku xleh cte pape psal couple berkaitan dye..
dye bkan jnis cepad jatuh cinte , tapi kalau sekali da jatuh cinte .
dye akan berusaha nak dapat kan laki tu .
dye xkn snang2 nk lupe kan laki tu..
susah nak tgok dye menangis sbab laki..
sbb dye jnis KUAD ! ( ad muscle kan ? ceh2. )
tp ,
kalau hati dye da saked ..
dye akan pasti kan , laki tu gak akan rase pe yg dye ase.. haih ~
eva2 .




p/s: aku tetap sayangs kaw walau pon kadang kadang kaw degil ! yeah ! missyoudear ! <3

2 comments: