Pembaca Setia ♥


Gomenasai Anime Smiley

Friday 29 April 2011

dye da pergi tinggal an aku. :((

syg , nape awk tinggal an sye awal sangad ?
nape awk tinggal an sye ? awk taw kan sye syg awk ?
huhu~ x sangke penyakid awk smpai meragut nyawa awk..
isk isk isk.
.
dye da tinggal kan aku...dye pergi mase btol2 azan subuh...aku ad at sbelah dye mse dye pegi..
aku sempat cium dahi dye..aku sempat cium tangan dye....
dye sempat luah kan ape yg dye rase sblowm  dye pegi...aku sedeh sangad....
dye maseh mude lagi..
tp xpe lha..aku bersyukur dye meninggal hari jumaat...
hari yg baik, penghulu segale hari...
aku syg dye...aku rapat nan dye....dye da cm abg aku..
walau pon sbenanye dye EX COUPLE aku !
tp xpe lha..
dye pergi nan elok.
aku reda......

2 comments:

  1. dye pon pergi tggal an aku :(
    aku neyh JAHAT an aleen ? :'(
    aku ta time dye sblowm neyh :(
    aku pon CYANG dye juge :(
    aku RINDU nark text nan dye cam lu :(
    tapi skang da ta smpat :(
    aku cyang dye sangad sangad !
    aku nanges cmlam tringat at dye :(
    aku dngar lagu kesukaan dye :(
    aku ta smpat nark minx maaf at dye aleen :(
    bile aku nark jumpe dye ? :'(
    aku ta smpat nark jumpe dye wlau skali pon :(

    ReplyDelete
  2. ye amy , dye tggal an kte sume.. :(
    x , kaw x jahad ..
    amy , kaw kne pham , mse tu kaw x bersedia trime dye...
    isk isk isk...
    aku pown rindu nak mesej dye , nak jumpe dye..
    aku taw kaw nanges...
    kaw x sempat mi...
    kte sume akan jumpe dye di 'satu tampat' nanti...
    :'(

    ReplyDelete