Pembaca Setia ♥


Gomenasai Anime Smiley

Friday 13 May 2011

Alhamdulillah :)

syukur , lpas aku jadi cm orang gile tadi~
dye on9 balik , dye mintak maaf ,
dye kate dye x dpat tido , sebab dye MENANGIS ~
aku terharu betol larh...
(dye cam taw taw jea aku pown nanges)..
hrm..
mule mule nye cm neh....
aku nah sedeh sedeh tadi..
tibe tibe aku dapat satu IM..............................


*baby !!
tolong maaf kan bie please,, sumpah bie cakap yang bie memang tak boleh nak tido langsung !! biler bie pikir balik ape yang bie taip tu memang bie terus menangis sampai la sekarang nie.. kalau baby nak sangat denda bie, denda je ape baby nak buat.. tapi satu bie baby tahu yang bie memang sedih giler sekarang nie :( :(...
..

huh , aku pown da xtaw na cakap pe da...(jadi owang bangang jap) ..
so dwi pada aku dyam cm tadi...aku cakap elok elok nan dye...
aku soh dye tengok blog aku...n dye te dye suke :)
dye bgtaw aku...dye TERSENYUM bile bace post aku yg NAMA ANAK ANAK KAMI :)
hee~ , aku bahagia bile dye da bole tox TERSENYUM :)

Syukur Alhamdulillah :)



No comments:

Post a Comment