Pembaca Setia ♥


Gomenasai Anime Smiley

Friday 13 May 2011

ARGHH ! SILAP LAGI KEAA ?!

ouch !
nape dye selalu SILAP taip panggilan NAME aku ?
masuk neh da 2KALI dye panggil aku cm tu !
aku taw dye x sengaje ,
tp , aku da cakap sebelum dye tekan ENTER , check dulu..
aku xnak dye SILAP lagi~
ish , asek asek , aku kena panggil BABI jea nan dye !
sedeh oh ! :'(
hurm , xpe lha bie kan ? baby taww ,
n baby seda , bie x sengaje kan ?
tp bie , laen kali peka lha sayangss~
taw x , baby SAKED ATY GILA oh !
sedeh ape tah ag ~
hurm~
xpe lha , aku masih bole maaf an dye lagi kan ?
walau pon sbenanye aku xtaw lha na cite cmne ! :(




n td , dye hanta IM balik kat aku,,dye hanta cmneh...
*uch !!! sory sekali lagi !!! :(:(:(:(:(:( , sory sangat sayang <3<3 
baby !!
sorry !! sorry !! sorry !! sorry !!
baby.. takpe la kalau dah betul-2 marah sangat kat bie.. bie mintak maaf manyakk..
bie offline dulu..
byep :( .................
URGH ! nape aku x jawap IM dye td ?! (bodoh larh kaw aleen ! )
aku sayang dye sangad sangad oh ! aku da maaf kan dye larh ! cume aku jea yg gedik gedik na bia kan IM dye tadi ! aduhh ! skang dye da offline ! aku call phone dye , dye ltak , then dye off phone ! cmne neh ?! TENSION oh ! msty dye ingad aku BENCI dye kan ?
x sayang , baby x kan BENCI bie oh ! :'(
baby cume xnak bie ulang alek kesalahan tu wat kali  KE 3 !
isk  , suda nanges oh skang.......... :'(
aku BENCI lha idop cmneh ! :'(




:(

No comments:

Post a Comment