Pembaca Setia ♥


Gomenasai Anime Smiley

Monday 27 June 2011

HAPPY , SEDIH , TERKEJUT ~

HAHA'
27/06/11 Adelah tarikh yg cam BANGANG siked sejarah nye ~
mase tarikh tu ,dalam pukol 01:30AM or 02:00AM aku Sudah couple balik same EX aku dulu :)
EKIMAL ~ (aku panggil mal je)
couple , clash ~
then couple balik ? HAHA'
care dye na ayat aku , macam biase , AYAT LAMA ~ (ayat lame pown , aku leh cair gak)
care dye ngorat aku jadi pade malam tu ~



                                                              CITE NO 1
                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


malam tu aku call dye , sbab ptg tu aku da bgtaw , malam aku na borak-2 nan dye..(sebab tension)
then malam tu bile aku borak nan dye..aku tak seda da nak smpai dekat 2JAM ktewang sembang...
then bile kredit aku dah habis , dye lak kate , turn dye lak na call aku..
bile dye call , ayat dye laen macam je..
SENGAL+BANGANG+BONGOK sume kuar ... ape masalah ntah ~
then dye te , na couple nan aku alek ~
aku da cam bingai-2 siked time tu ~
cam nak time taknak , nak time taknak ~
last aku time gak ~
yela , EX yang slalu bergayut nan aku an ?
HAHA'
agpon nampak dye da sudah bole DIPERCAYAI siked ~ (siked je)
sebab sanggup lak bg email FB n password bagai~
hehe....
tapi kan  , then bile da couple , jadi lak cite nye camneh ~    
                                          
         
                                                              CITE NO 2
                                       ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

bile aku nan dye da declare couple , n da banyak sangat MENCARUT , aku nan dye tukar la topik laen~
so ktewang cite lak sal hal ACHIK&AMY lak , sbab malam sebelum aku call mal , amyruhana ad bgtaw aku yg dye da BREAK nan achik , aku nan mal terkejut la jap , ktewang ad la na tlong siked ~
so aku usha la FB achik kejap ,
saje-2 je tngok dari mal nye FB...(sebab mase tu amyruhana&achik  BLOCK aku)
bile aku tngok Status RELATIONSHIP achik mase tu , suda MARRIED nan sorang dax neyh ~
haih ~ , kejap tol kaw dapat pengganti member aku ~
n tox amyruhana , sorry , aku takleh nak tolong kaw ~
:'(

                                   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`

tu arh cite nye , tataw la ~ , dalam aku happy-2 sebab da couple lek nan mal , ad lak masalah ~
haih , patot nye aku nan mal takyah tolong , tapi ktewang ingat member je ,
tapi skang , takleh na watpe da an ? lantak la ~!
asal kan korang happy~ , SUDAH ~!

No comments:

Post a Comment