Pembaca Setia ♥


Gomenasai Anime Smiley

Wednesday 22 June 2011

Jan , AKU RINDU KAW :'(

JAN ! aku rindu kaw , walau pon aku bru je bg beg kat kaw tadi ~
aku tak taw bile dpat jmpe kaw lagi ~
kaw da berubah skang jan , kaw da kamceng nan aku ,
tapi mase kaw da baek nan aku la , kaw kuar umah :'(
kaw da tak sayang aku ke ? tak sayang mama ? tak sayang FAMILY ?
kaw je PAKLAWAK kat umah neyh , takde kaw , sunyi idop aku ~
aku taw kaw saked kene bantai , saba je la jan :'(
harap kaw tak tinggal kan aku lame-2 dowh :(
kaw je abg kesayangan aku ! :'(



*special to my brother ~

I love very close to my brother, 

even though I have just met him, but I already miss near him, 
my beloved brother, I hope you don't go long..
because I need right brother like you....
:'(

No comments:

Post a Comment