Pembaca Setia ♥


Gomenasai Anime Smiley

Sunday 19 February 2012

Kenduri + Meet MyBoo ♥

Assalammualaikum Stalker ♥

13/02/2012 , ni tarikh bermakna bagi kita tau ^^ (dah set dalam phone :p)

HEE' .. masa haritu aku kena tolong kenduri Makcik angkat aku , sebenarnya dia tu Makcik kepada KhairulFaizie , boyfie si AmyRuhana ;) dia kahwin , so aku kena tolong bagi godybag dekat tetamu ;] memang penat laa cerita dia kan ? member sebelah kanan dok tolong jugak ,
tapi dia untung laa ada Boyfie dekat sebelah -,- AmyRuhana pun sama untung jugak , sebab KhairulFaizie dia tu dekat sebelah dia jugak dok tolong isi air dalam gelas..
AKU ? aku dok buat keje sorang-2 sambil teringat MyBoo yang tengah seronok berSHOPPING dekat sungei wang -,-
kelakar lah kan cerita dia -,- mula-2 nak ajak MyBoo pergi kenduri tu , tapi AmyRuhana tak bagi sebab ada masalah sikit...masalah apa ? nak tau ?
hah masalah nya TETTTTT (sensor) ~ haha padan muka :p
ada lah kan masalah dia , KhairulFaizie bagi je ajak MyBoo , tapi AmyRuhana yang kureng sikit :) okay takpe lah , lupakan pasal tu .


then tengah bagi-2 godybag dekat orang , aku terpandang sorang pakcik ni..
dalam hati MACAM KENAL , tapi abaikan lah takut tersalah orang pulak kan...lepastu terpandang pulak Isteri dia dekat sebelah , Ya ALLAH ! memang betul , aku kenal makcik ni , walaupun aku pernah tengok gambar dia sekali je , aku dah cam :'] dia ibu kepada Ex aku , Ex yang aku tunggu dah 3 tahun ,
Ex yang aku CINTA + SAYANGhurm ! tengah buat kerja tu , aku asyik perhati je makcik tu , aku tunggu sampai dia habis makan..sambil tu aku bagitau AmyRuhana yang itu lah ibu Mr "F" , then AmyRuhana pulak yang over excited -,- pelik lah member aku ni :D then bila aku cakap aku nak tegur Ibu Mr "F" , sempat lagi dia kata macam ni , "betul ke weh tu mak dia ? takyah ar tegur , malu je kang kalau salah orang !" ..
hish ! aku cam lah muka ibu dia :'] kalau salah orang pun lantak ar ! aku nekad !
sekali aku tengok ibu dia dah habis makan , apa lagi , move on ! HEE' ...
mula-2 aku aku bagi salam , then aku salam tangan ibu dia...
dah berlaku lah perbualan antara aku dengan ibu dia .

Aku : "makcik ni ibu Firdaus ye ?" ,
Ibu : "iye , kawan dia ke ?"
Aku : (dalam hati : takkan lah nak cakap ExCouple pulak , hish , jangan-2).. "a'ah , kawan lama dia :)"

and blablablablabla , ada lagi kitorang borak , malas nak cerita lah kan :p
tetiba ibu dia call Mr "F" and suruh aku cakap dengan dia .. OH MEMANG TIDAK LAH ! sebab sebelum ni aku punya hebat berFIGHTING dengan anak dia -,-
lepas tu ibu dia suruh ambik no Mr "F" tu , aku ambik je lah ..ye laa , dah 2 tahun tak contact , sedih wo T_T then aku pun cakap lah aku nak sambung kerja balik , lepastu aku pun salam and cium pipi ibu dia..
Ya Allah , jujur aku bagitau , aku sebak gila time tu :'] and bila ibu dia nak balik dah , aku kejar ibu dia , sebab aku nak snap pic dengan ibu dia ;)
yeayyy , dapat pun snap pic dengan makcik ^^ (thanks AmyRuhana sebab tolong snap kan pic tu)


kerja pun dah habis , so masa untuk berehat dekat dewan lah kan ...rasa macam nak tidur je kat dewan tu , dah lah sejuk ~ then tengok-2 dah pukul 4.30 ? alamak ! MyBoo nak jumpa japgi ! apalagi , salam semua makcik-2 yang ada dekat khemah , and tak lupa salam dengan Pengantin ^^ then chaw gerak train Jelatek :D
seperti yang dijangka , mesti kena ada orang teman aku , sebab aku mana biasa keluar sorang -,- apetah lagi nak tunggu orang dekat train sorang-2 ? ehh memang tidak lah ~
nasib baik ada member KhairulFaizie teman aku time tu ^^ masa tu ada satu benda jadi , tapi secret ah taknak bagitau -,- last-2 orang yang teman aku pun dah blah , aku pun blah laa tunggu MyBoo yang lembab bebeno tu -,-

DAH 1 JAM ! campur dengan time aku tunggu dia memula tadi dah nak dekat 1jam setengah dia tak sampai lagi -,- aku rasa macam nak mengamok je time tu , nasib baik aku sabar lagi..
ye lah , dah lah aku tunggu berdiri (yang kau tak duduk kenapa pandai) , lepastu boleh pulak ada pakcik indon mengorat aku..
hish, dalam hati cakap "Cepat lah awak sampai sayang , kita dah nak terkucil ni :'/" ....
sekali ada mesej , "dah nak sampai" ...fhuh ! lega -,-


tunggu punya tunggu tak sampai jugak , eh aku belasah kang mamat ni~ sekali time tengah tengok pemandangan dekat luar , tetibe kena tepuk..HOI !
oo mak hang ! terkejut cheq nohh !(ce bayangkan muka terkejut aku -,-)
HAHA ! apa lagi , salam dia laa . then dia senyum dekat aku..aduhh , jatuh iman cheq tengok senyuman tak berapa ikhlas dia tu :*
comel gila babun lah...dah la dia pendek *ehh sorry tau sayang* , lepas tu muka dia senyummmm je ^^
borak-2 dengan dia kejap , then aku suruh dia pegang bunga telur yang aku bawak tu :D
haha ! kamu memang Boyfie terbaik sayang ! dah la berlambak ! hahaha , tapi awak diam je..awak tak banyak songeh pon ...(time tu aku teringat time aku date dengan Ex lama , kayy lupakan~)..
then naik train lagi pergi WWM ;) pergi sana dah blur dah -,-
ye lah , dah pukul 6.15 , nak buat apa ? tengok movie ? balik nanti mau kena katok dengan mama..then lepak dekat satu restoran tu..tak order pon , duduk je snap-2 pic , HEE' ! dalam 5 minit kitorang duduk . AmyRuhana mesej cakap nak balik dah..sebab kitorang janji nak balik sesama .hurm . terus gerak pergi train balik .time tengah jalan kan kan , kita nak cubit dia tau , lepas tu kan . tangan kita terkena jam dia yang keras macam batu dari kayangan tu -,-
mak aii ! sakit lah bie ! :'/ kelam kabut dia kejap :p haha , saja je sebenarnya :D
tapi serious sakit jugak laa , lepastu dia pegang tangan kita then dia usap-2 tempat sakit tu..aduh duhh , Boyfie siapa yang romantik sangat ni ^^ hikhik...
sempat lagi dia kata ,"mama ni garang sangat la"..kita senyum je :) then dah sampai train , dia taknak terserempak dengan AmyRuhana tau. (pelik lah korang ni)..lepas tu saya paksa dia jugak ! sekali diorang dah berdepan , AmyRuhana kata dekat dia , "Wehh Jokey ! kalau betul kau suka Aleen , aku nak kau jaga dia elok-2 , kalau tak aku pijak kau!" (ayat gangster je -,-) ..then Boo kita pun cakap LALALALALA~
haha , tergelak aku dekat situ !


lepas tu nak balik dah :'] kita hulur tangan then cakap dekat dia , "cepat salam kakak..hehe".
then dia salam , time dia nak cium tangan aku tu , aku pergi tarik tangan :DD
yeay yeay ! padan muka awak cium angin :p then kitorang gelak-2 , hahahaha .
lepastu dia salam and cium tangan aku bebetul , last sekali dia cakap I LOVE YOU :']
sempat lagi dia jerit , "jangan lupa Ferrero Rocher saye !"..hihi :p
dannnnnnnn , tamat lah satu pertemuan pada hari tu ;)


Panjang kan Entry aku ? HEHE ! padan muka , siapa suruh baca :p btw haritu memang aku happy gilo..
 dapat tolong Makcik masa kenduri kahwin dia ,dapat tengok AmyRuhana & KhairulFaizie happy sangat time tu (memang lah happy, dok sebuk dengan keluarga bakal mertua :D),
and last sekali mesti lah sebab dapat date dengan MyBoo :*
Ya Allah , Terima Kasih Ya Allah , kerana dah menggembirakan aku pada haritu..

and for you Bie , sorry okay ? 1st Date kita dapat jumpa sekejap sangat..tak sampai setengah jam pun..
and sorry lagi sekali sebab saya tak romantik / cantik / cun / macam Ex awak yang dulu..
kay saya tahu tu :'] tapi saya cuba buat yang terbaik untuk awak kay , awak tahu tu kan ? haritu saya happy sangat tau :*


Bie , Iloveyou untill my last breath
YOU ALL I HAVE :']

No comments:

Post a Comment