Pembaca Setia ♥


Gomenasai Anime Smiley

Wednesday 8 February 2012

Terima Kasih Ya Allah ♥

Assalammualaikum my stalker xD

Wow ! pagi ni memang tersangat happy ! BECAUSE ? ya of course because My Boo laa :* act tadi malam kitorang merajuk sikit , hurm sebab aku -,- ye lah angin aku ni tak berapa betul lah ~ agak gila sikit :p but yang buat aku terharu , masa aku call ,  dia nak jugak cakap dengan aku walaupun time tu aku dah buat dia terasa hati -,- (asal dengan kau Aleen GILA !)  -,- kay time tu memang terharu  gila larh :'] lepas call tu aku text , dia tak reply..sah-2 tidur lah kan apa lagi -,- then biar je lah , then masa aku onl..aku tetibaaaaaaaaaaa je teringat dekat dia..aku tengok gambar dia..aku menangis (padan muka kau , tadi malam gelak macam orang gila sangat dengan member-2 , kan dah nangis) , aku nangis mengilai-2 , nasib baik mama tak bangun ketuk kepala aku (_ _!)

HEE ! aku rindu gila dekat dia..dengan perasaan yang membara (chewah ayat nak best je) aku pun call lah dia dengan menangis nya tu -,- lepas tu biasa lah orang tengah mamai tidur , kita nangis pun dia tak perasan -,- aku time tu fikir macam ni , "apa lahh aku nak cakap dekat dia ni , dah laa kejut dia tidur , then tak tau nak cakap apa..URGH ! come Aleen , fikir cepat !" (teruk kan AleenRukaawa?)
then tetiba otak aku dah berfungsi ! YEAH ! aku nak cakap I LOVE YOU dalam keadaan MENANGIS ^^
dan akhirrrr nyaaaaaaaaaaaaa aku berjaya ! tapi hampehhhhh sikit sebab Bie aku tak dengar aku cakap -,- dah lah lepas aku cakap I LOVE YOU tu aku terus letak then off phone~ (konon ingat lepas aku cakap tu dia text aku) huh ! perasan punya Aleen !

Bila pagi dia bangun nak solat , aku call dia ,and suruh dia call balik (sebab kredit aku ni memang cepat betul maxis telan)..then dia call...time tu gayut memang best laa , romantik je (Y) jujur aku bagitahu , aku memang cair kalau dia buat suara macam tu :* hewhew :p masa dia siap nak pergi sch , dia call aku...borak kejap..then lepas dia letak aku melompat-2 macam beruk matyeh -,- BECAUSE ? of course because My Boo laa :* (ulang balik ayat memula , hihi)...dan kitorng terus lah text sampai sekarang..sebab dia bawak phone pergi sch -,- nakal terlebih laa awak ni Bie :p aku happyyyyyyy sangat this time ;) walaupun ada orang tak suka aku dengan dia..aku try buat yang terbaik (Y) untuk dia and aku ;)
And for you Bie , Aleen nak bie tau yang Aleen mintak maaf sangat kalau Aleen selalu buat bie marah or apa-2 je lah .. Aleen ni kepala gila , mana perasan sikit :p ampun kan saya ye sayang :*


Bie , i'm really happy today , because of you ! and i hope forever happy with you ;) InsyaAllah..Amin ;)
MELOVESYOU , and always love you Muhammad

Terima Kasih Ya Allah :']

No comments:

Post a Comment