Pembaca Setia ♥


Gomenasai Anime Smiley

Thursday 23 February 2012

Sorry :'/

Assalammualaikum Stalker

Hurm...kita tetibe rasa Bersalah/Frust laa .. Sebab ? haihh , sebabnya macam ni .. tadi malam kita tertidur , then MyBoo call , time tu phone dekat anak buah kita yang umur setahun tu (Amani) .. then macam-2 laa Amani buat dengan phone kita tu , hantar mesej merapu dekat ExBoyfie kita laa , call orang sana sini -,- *Haiya , pandai betul anak aku ni* ... then time MyBoo call dia lah tukang angkat , tukang letak , and memacam lah .. bila kita bangun tidur je , tengok-2 ada misscall and text from MyBoo , text tu bunyinya macam ni "smpai hati sayang tak angkat, atleast mcg la bgtw nape x angkat, ni diam je.. Bie buat ape syg? :'/" .. Atoto ! sedih nye awak sayang ! kita bukan sengaja taknak angkat , kita tidur lah sayang :'] kesian awak kan ? dah laa jarang-2 je boleh cakap and text .. saya pulak pergi tidur , isk :'/ bersalahnya rasaaaaaaaaaaa !


Akhir Kata - awak ! saya mintak maaf ! awak tau je laa Amani tu macam mana kan ? takpe erk , nanti saya cubit dia sampai dia menangis tau :D awak maafkan saya tau tau ? :*
I love you Jokey


_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

No comments:

Post a Comment